Právo na vašej strane

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

Aká je vaša finančná odmena?

Našou jedinou odmenou je provízia zo získanej sumy, ktorá sa pohybuje v rozmedzí 5 – 25 %. Toto percento je stanovené pred podpisom zmluvy a je závislé od konkrétneho prípadu. Provízia nám náleží iba v prípade vyhraného sporu. Táto odmena slúži na pokrytie nákladov a rizík spojených s poskytnutím služby a primeraného zisku spoločnosti pre dlhodobý rozvoj poskytovaných služieb.

Pozrite si náš CENNÍK.

Aké finančné alebo osobné riziká nesiem?

Žiadne. Všetky náklady sú na našej strane, či už prípad prehráme, alebo sa nám pre vás podarí získať náhradu škody. Toto jednanie považujeme za fér a líšime sa tým od väčšiny štandardne poskytovaných služieb v tejto oblasti.

Pozrite si náš CENNÍK.

Koľko času budem musieť venovať vyriešeniu môjho prípadu?

Minimálne. Jediné, čo budete musieť urobiť, je spojiť sa s nami, odpovedať na pár základných otázok, odovzdať nám prípadné dokumenty na doloženie vášho nároku a podpísať nami zaslané zmluvy. Všetko ostatné vybavíme za vás.

Pozrite sa na Ako to funguje.

Prečo by som mal svoj nárok uplatňovať práve cez vás?

DLHOROČNÁ SKÚSENOSŤ: už od roku 2015 pomáhame poškodeným s ich finančnými nárokmi, za to obdobie sme riešili už tisíce prípadov

NIČ NEPLATÍTE: u nás neplatíte žiadne poplatky, našou jedinou odmenou je provízia (max. 25 %) zo získaného odškodnenia

PRÁVNE SLUŽBY ZADARMO: všetky právne služby vrátane odmeny pre advokáta či súdnych poplatkov hradí naša spoločnosť

BEZ RIZIKA: v prípade prehratého súdu zaplatíme všetky súdne výdavky

JEDNODUCHO: všetko môžete vyriešiť cez internet či telefón, vývoj vášho prípadu môžete sledovať online

Akým spôsobom budem informovaný o priebežnom výsledku?

Budete mať prideleného svojho konzultanta, na ktorého sa môžete kedykoľvek obrátiť. Komunikovať a prerokúvať dôležité kroky s vami bude tiež spolupracujúci advokát, ktorý vás bude v riešení prípadu zastupovať. Sami môžete sledovať vývoj svojho prípadu online na https://pripady.vasenaroky.sk/

Akú mám záruku diskrétnosti?

Naši zamestnanci sú profesionáli, ktorí chápu, že v takýchto prípadoch je diskrétnosť na prvom mieste. Spolupracujúci advokáti sú, samozrejme, viazaní povinnosťou mlčanlivosti, ktorú im ukladá zákon o advokácii. Vaše dáta sú u nás chránené modernými šifrovacími certifikátmi.

Musím niekam chodiť alebo jazdiť?

Nemusíte. Všetko vybavíte z pohodlia domova. To všetko vďaka najmodernejším technológiám a postupom, ktoré sme navrhli pre váš maximálny komfort.

Akým spôsobom zadám prípad?

Zadať prípad môžete tu na našich webových stránkach. V pravom hornom rohu kliknete na ZADAŤ PRÍPAD a ďalej postupujete podľa otázok.

Neviete si rady? Zavolajte na našu bezplatnú linku (+421) 220 570 000, kde vám so zadaním pomôžu naši špecialisti zákazníckej starostlivosti (Upozornenie: špecialisti zákazníckej starostlivosti nie sú právnici a nezodpovedajú právne otázky. Ďakujeme za pochopenie.)

V zadávaní prípadu vám pomôže tiež naše inštruktážne video Ako zadať prípad?

Kedy ste mi k dispozícii?

Telefonicky sme vám k dispozícii v pondelok – štvrtok od 8.00 do 18.00 hod. a v piatok od 8.00 do 17.00 hod. Zadávať prípad online môžete 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Kde vás nájdem?

Naše sídlo je na ulici Vídeňská 55 – Brno Štýřice, administratívna budova, 2. poschodie.